تبلیغات
دانلود مقالات دانشجویی - مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر, دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

مقالات دانشجویی

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سونار سونا
تاریخ:سه شنبه 2 تیر 1394-07:06 ق.ظ

مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر, دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس  قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی 
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و  بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. 
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای  لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


Joma Jewellery
دوشنبه 20 فروردین 1397 05:05 ب.ظ
This is high time that you also must look for some new Traits, so
that your company can outshine in 2017.
Joma Jewellery
دوشنبه 20 فروردین 1397 02:24 ق.ظ
Have you ever ever tried scuba diving! Kenneth is just not solely a mentor to Barry — he's
a longtime good friend. Costume jewellery is made of these alloys.
Aracely
یکشنبه 19 فروردین 1397 04:02 ب.ظ
And yes.... since that day we have not been able to find any extra anywhere.
Even the web would not seem to know what it is.
garciniacambogiapremium.net
یکشنبه 19 فروردین 1397 08:19 ق.ظ
Have been taking little over a month.
How do you get a growth spurt?
شنبه 1 مهر 1396 07:28 ب.ظ
Hey there! Would you mind if I share your blog with my facebook
group? There's a lot of folks that I think would really appreciate your content.
Please let me know. Thank you
How do you get a growth spurt?
سه شنبه 17 مرداد 1396 01:18 ب.ظ
I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as you did, the net
will be much more useful than ever before.
Foot Issues
شنبه 7 مرداد 1396 07:14 ب.ظ
I'm no longer certain the place you're getting your information, however great topic.
I must spend a while studying much more or understanding more.
Thanks for fantastic information I used to be in search
of this info for my mission.
BHW
دوشنبه 28 فروردین 1396 07:25 ب.ظ
Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that will
make the biggest changes. Thanks for sharing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر