تبلیغات
دانلود مقالات دانشجویی - مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر, دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

مقالات دانشجویی

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سونار سونا
تاریخ:سه شنبه 2 تیر 1394-06:06 ق.ظ

مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر, دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس  قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی 
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و  بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. 
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای  لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


Where is the Achilles heel?
دوشنبه 30 مرداد 1396 11:33 ق.ظ
Hi, i think that i saw you visited my web site thus i came
to “return the favor”.I am attempting to find things to
improve my web site!I suppose its ok to use a few of
your ideas!!
sheradupoux.wordpress.com
جمعه 30 تیر 1396 03:08 ب.ظ
Hello! I just would like to give you a big thumbs up for your excellent info
you have here on this post. I am coming back to your blog for
more soon.
https://glenncrosbie.wordpress.com/
پنجشنبه 29 تیر 1396 12:56 ق.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how can we communicate?
martinlddspuovbc.exteen.com
چهارشنبه 28 تیر 1396 10:35 ب.ظ
I love what you guys tend to be up too. This sort of clever work and reporting!

Keep up the great works guys I've incorporated you guys to my own blogroll.
http://jollypsychopath10.soup.io/
جمعه 23 تیر 1396 09:55 ق.ظ
My brother suggested I might like this web site. He was totally right.
This post actually made my day. You cann't
imagine just how much time I had spent for this info!
Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر